What a difference day made

하루사이에 이렇게 변할수가 있을까요!
twenty four little hours
스물 네개의 작은 시간들

Brought the sun and the flowers where there use to be rain
비가 있던 곳에 태양과 꽃들을 데려왔네


 

*My yesterday was blue dear
어제는 우울했어요, 사랑하는이여

Today I'm a part of you dear
오늘은 당신의 일부네요, 사랑하는이여
My lonely nights are through dear
나의 외로운 밤들이 지나네요, 사랑하는이여

Since you said you were mine
당신이 내 것이라고 말한 때부터


 

Oh, what a difference a day made
오, 하루가 변화시킨 것

There's a rainbow before me
내 앞에 가 떠 있네요.

Skies above can't be stormy since that moment of bliss
내 위의 하늘은 그 행복한 순간 이후 찌푸릴수 없지요.

 

Comments

Popular posts from this blog

골프스윙시 왼팔의 중요성

드라이버 에서 클럽 헤드 위쪽에 맞는 원인

아이언 샷 앞땅(디봇)만들기